רב ערוציות

אם לקוח קורא על המוצר שלך באופן מקוון, ממלא בקשה למידע ע"ג הסמארטפון שלו ושולח חוזה חתום במייל זו תקשורת רבת ערוצים. אסטרטגית ה- CCM שלך צריכה לאמץ את זה.

צרכנים יכולים להשתמש בכמה מכשירים שונים וממספר נקודות גישה לפני שהם משלימים את העסקה. תארו לעצמכם שהם קיבלו מכתב שיווקי בדוא"ל. הם ממלאים טופס על המחשב הנייד שלהם, עוברים עליו בטלפון שלהם בארוחת הצהריים, ושולחים אותו ממחשב הלוח שלהם בדרך הביתה. כאשר אתה מבצע שינויים בין ערוצים באופן שהוא בלתי נראה לצרכן, אתה יוצר יתרון תחרותי משמעותי.

PB Digital תאפשר לך להגיע לאן שאתה צריך ללכת, מאיפה שאתה. אתה לא צריך להחליף את מערכות הליבה כדי לשפר את התקשורת. PB Digital תאפשר לך למנף את המידע ממערכות ליבה אלו, כך שגם אתה תהיה מסוגל להציע אינטראקציות לתקשורת יעילה ואפקטיבית יותר ללקוחותיך.

להתנסות חינם ב PB Digital - המערכת המובילה בישראל לניהול תקשורת עם לקוחות

ויצירת מסמכים דיגיטליים חכמים