ייעוץ והדרכה

אנו מודעים שעבור כל פרויקט יש תאריך התחלה ותהליך סיום. התהליכים והדרישות העסקיות בארגון הינם דברים דינאמיים המחייבים יכולת תגובה מהירה. על מנת להבטיח שהפתרונות שאנו מציעים מתאימים לכל לקוח ולקוח, יש לנו את היכולת להתאים את המוצר עבור כל לקוח בהתאם לדרישה העסקית.  היכולת שלנו לתמוך בלקוחות מושתתת על העובדה שכל מנהל פרויקט, כל מיישם ושכל תומך נפגש אחת לשבוע עם צוות הפיתוח של המוצר, מתעדכן, מעלה סוגיות מורכבות של הלקוח ומציע הוספה של יכולות חדשות למוצר כפי שביקש הלקוח.

היות והמוצר מהווה פתרון תשתיתי ארגוני תפעולי עבור לקוחותינו והינו מערכת קריטית, צוות התמיכה זמין 24/7 ללקוחותינו.
חברת קונסיסט מקיימת בסבבים קבועים סדנאות הדרכה על המוצר שכוללים הן הדרכה תשתית והן הדרכה לגבי עיצוב המסמכים.

להתנסות חינם ב PB Digital - המערכת המובילה בישראל לניהול תקשורת עם לקוחות

ויצירת מסמכים דיגיטליים חכמים